Povedený sponzoring #1

HTC Vive podporuje muzea po celém světě, vytváří prostor pro experiment a přitahuje mladé lidi ke kultuře.

Mohli jim dát logo na plakáty, programy a vstupenky, návštěvníkům rozdávat letáky firmy a k pokladnám postavit vitrínu s 3D brýlemi. Místo toho se společně zamysleli a výsledkem je interaktivní výstava a vzdělávací projekt. 

Máte-li 3 minuty, podívejte se, jak vznikal virtuální ateliér Amadea Modiglianiho, který doprovázel jeho dosud nejkomplexnější výstavu v britském Tate Modern. 

Tak jo – u této sponzorské dohody jsme nebyly, nevíme jak přesně to celé vzniklo, jaký byl rozsah plnění a „jaká čísla“ to na závěr oběma přineslo. Ale tato cesta se nám líbí a jsme přesvědčené, že muzeum i jeho sponzor se opravdu mají čím chlubit. A že takto podobně to má fungovat.

© All rights reserved 2021 Targeta