Kultura jako součást firemní kultury

Naše služba na míru pro zaměstnavatele, díky které budou vnímáni jako „kulturní firma“ svými zaměstnanci (benefity, vzdělávání, motivace…) i okolím (nábor zaměstnanců, obchodní partneři).

To je pořád sponzoring a marketing, a přitom byste s  kulturou mohli hodně pomoci i nám“, řeklo nám pár lidí z  oblasti HR v loňském roce. A tak jsme připravili produkt určený právě pro ně, který lze využívat i formou jednotlivých projektů, bez dlouhodobých závazků.

Kultura přináší zážitky, rozvíjí myšlení a schopnosti, vyvolává emoce, spojuje lidi. A umí i pomáhat v  řešení konkrétních HR problémů. V  rámci employer brandingu například s odlišením od konkurence, zlepšením image společnosti jako zaměstnavatele, s motivací pro uchazeče. O kulturní zážitky lze rozšířit oblasti zaměstnaneckých benefitů, odměňování, motivačních programů či mimořádných ocenění. Kulturu můžeme zapojit i do práce s týmem a jednotlivci (školení, setkávání, vzdělávání, team buildingy, sociální dialog …).

A jak to funguje?
Vy znáte potřeby své firmy, my známe možnosti kultury.
Vymyslíme a zrealizujeme pro vaše zaměstnance jednotlivé zážitky nebo celoroční kulturní program, ze kterého budou nadšeni.
Může obsahovat například:
- Kulturní volnočasový program (návštěvy divadel, kin, galerií, koncertů či festivalů – vstupenky, abonentky, neveřejné generálky apod.)
- Kulturní newsletter
- Společné týmové zážitky (prohlídky zákulisí, zadané představení, komentované výstavy)
- Kulturní dárky (merch, poukazy, abonentky)
- Kulturní prostory (pro školení, eventy, team buildingy, vánoční večírky)
- Kulturní program pro vaše akce
- Umění do firem

Zaměstnanci ocení nové zážitky, netradiční prostory pro akce, možnost poznat kolegy mimo práci nebo dopřát kulturní zážitek své rodině. A navíc - pro uchazeče o zaměstnání je čím dál tím důležitější chování zaměstnavatele, CSR profil, smysluplné aktivity a benefity formou zážitků.

Všechny detaily o produktu Kulturní firma vám rádi představíme.

© All rights reserved 2021 Targeta