Ke čtení

18 června, 2024
JAK NA SPONZORY A DÁRCE V KULTUŘE?   

Přijímáme přihlášky na další termín semináře pro kulturní organizace, které chtějí nastartovat nebo změnit svůj negrantový fundraising.

Více
18 června, 2024
Jak hodnotí naše semináře ti, kteří je již mají za sebou

Asi se tím i tak trochu chlubíme, ale především chceme dát zájemcům a zájemkyním o naše vzdělávací programy možnost pohledu „zevnitř“. Možnost zjistit co je čeká, jak je to náročné, přínosné nebo zbytečné, co si odnesou a co naopak čekat nemají. Proto je zde výběr zpětných vazeb za loňskou vzdělávací sezónu.

Více
6 prosince, 2023
NAŠE PRAXE: JAK VEOLIA ENERGIE ČR VYBÍRÁ KULTURNÍ PROJEKTY PRO SPOLUPRÁCI

Kulturní projekty pro spolupráci (sponzoring/dárcovství) lze vybírat různými způsoby. V českém prostředí velmi často převládá význam kontaktů a osobních vazeb nad koncepčním nastavením výběru. Fandíme kultuře - proto oceňujeme podporu s jakoukoliv motivací, ale prosazujeme tu koncepční, která je dlouhodobější a stabilnější. Veolia Energie ČR se vydala cestou strategickou, systémovou a ke kulturním subjektům férovou.

Více
1 listopadu, 2023
Targeta v podcastu

Mluvíme o sponzoringu, dárcích, kultuře, sebevědomí, fundraiserech, o logách a nafukovacích hradech.

Více
25 června, 2023
Školení negrantového fundraisingu pro kulturní instituce

Jak získat pro kulturu finance z komerčního a soukromého sektoru? Téma, které bude s postupným snižováním příjmů z veřejných zdrojů nabývat významu. Článek o nových vzdělávacích kurzech a zkušenostech účastníků, kteří je již absolvovali.

Více
2 května, 2022
Kultura jako součást firemní kultury

Naše služba na míru pro zaměstnavatele, díky které budou vnímáni jako „kulturní firma“ svými zaměstnanci (benefity, vzdělávání, motivace…) i okolím (nábor zaměstnanců, obchodní partneři).

Více
30 března, 2022
Jedna paní povídala #2

„Víme, že občas nevyužijeme ani plnění, které máme dohodnuté. Natož si s tím partnerstvím nějak pohrát, aby to bylo vidět a něco nám to přineslo.“ Tyto a obsahově podobné věty jsme slyšeli u více klientů.

Více
22 března, 2022
Jak z rozpočtu pro kulturní sponzoring podpořit Ukrajinu

Každý dělá, co může a umí. Kultura pořádá sbírky, podporuje uprchlíky u nás, zachraňuje hodnoty na Ukrajině. Můžeme jí v  tom pomoci společně – vy financemi, my prací zadarmo.

Více
20 března, 2022
Povedený sponzoring #2

Pokud hledáte recept na dlouhodobý sponzorský vztah, máme pro vás jeden tip. Česká filharmonie a Škoda Auto jsou spolu více než čtvrt století a vypadá to, že jim to klape čím dál tím víc.

Více
9 února, 2022
Jedna paní povídala #1

„Za tu dobu co spolu mluvíme, mi v mailu přistály tři nabídky na sponzoring nějaké kultury“, ...

Více
8 února, 2022
Plánování kulturního sponzoringu pro rok 2022

Letošní marketingové plánování může být oříšek bez ohledu na výši rozpočtu pro kulturní sponzoring.

Více
6 prosince, 2021
Nadělte (si) kulturu pod stromeček

Klienty a zaměstnance už asi máte vyřešené, ale jak jste na tom vy osobně? Nabízíme tipy na kulturní vánoční dárky, které stihnete pořídit ještě letos.

Více
17 června, 2021
Výzva pro autory a organizátory uměleckých projektů

Máme přehled o tom, co se v  kultuře děje. Za ta léta už víme, že nevíme všechno. Ale máme šuplík, který často otevíráme.   

Více
22 dubna, 2021
Prostor pro diváky

Dramox, Film Naživo, Brejlando. Tři projekty, které nás poslední dobou hodně zaujaly a které si zaslouží obdiv a podporu.

Více
22 dubna, 2021
Povedený sponzoring #1

HTC Vive podporuje muzea po celém světě, vytváří prostor pro experiment a přitahuje mladé lidi ke kultuře.

Více
19 dubna, 2021
Sponzor? Partner? Dárce? Mecenáš?

Pojďme si v tom udělat pořádek. Než naše děti konečně začnou mít na školách povinnou a pořádnou finanční gramotnost, vysvětlujeme jim naši práci takto.

Více
© All rights reserved 2021 Targeta