Targeta - kulturní sponzoring

Ke čtení

17 června, 2021
Výzva pro autory a organizátory uměleckých projektů

Máme přehled o tom, co se v  kultuře děje. Za ta léta už víme, že nevíme všechno. Ale máme šuplík, který často otevíráme.   

Více
22 dubna, 2021
Prostor pro diváky

Dramox, Film Naživo, Brejlando. Tři projekty, které nás poslední dobou hodně zaujaly a které si zaslouží obdiv a podporu.

Více
22 dubna, 2021
Povedený sponzoring #2

Pokud hledáte recept na dlouhodobý sponzorský vztah, máme pro vás jeden tip. Česká filharmonie a Škoda Auto jsou spolu více než čtvrt století a vypadá to, že jim to klape čím dál tím víc.

Více
22 dubna, 2021
Povedený sponzoring #1

HTC Vive podporuje muzea po celém světě, vytváří prostor pro experiment a přitahuje mladé lidi ke kultuře.

Více
19 dubna, 2021
Sponzor? Partner? Dárce? Mecenáš?

Pojďme si v tom udělat pořádek. Než naše děti konečně začnou mít na školách povinnou a pořádnou finanční gramotnost, vysvětlujeme jim naši práci takto.

Více
© All rights reserved 2021 Targeta