Přijímáme přihlášky na další termín semináře pro kulturní organizace, které chtějí nastartovat nebo změnit svůj negrantový fundraising.
Přijímáme přihlášky na další termín semináře pro kulturní organizace, které chtějí nastartovat nebo změnit svůj negrantový fundraising.
Asi se tím i tak trochu chlubíme, ale především chceme dát zájemcům a zájemkyním o naše vzdělávací programy možnost pohledu „zevnitř“. Možnost zjistit co je čeká, jak je to náročné, přínosné nebo zbytečné, co si odnesou a co naopak čekat nemají. Proto je zde výběr zpětných vazeb za loňskou vzdělávací sezónu.
Kulturní projekty pro spolupráci (sponzoring/dárcovství) lze vybírat různými způsoby. V českém prostředí velmi často převládá význam kontaktů a osobních vazeb nad koncepčním nastavením výběru. Fandíme kultuře - proto oceňujeme podporu s jakoukoliv motivací, ale prosazujeme tu koncepční, která je dlouhodobější a stabilnější. Veolia Energie ČR se vydala cestou strategickou, systémovou a ke kulturním subjektům férovou.
Mluvíme o sponzoringu, dárcích, kultuře, sebevědomí, fundraiserech, o logách a nafukovacích hradech.
Jak získat pro kulturu finance z komerčního a soukromého sektoru? Téma, které bude s postupným snižováním příjmů z veřejných zdrojů nabývat významu. Článek o nových vzdělávacích kurzech a zkušenostech účastníků, kteří je již absolvovali.
Naše služba na míru pro zaměstnavatele, díky které budou vnímáni jako „kulturní firma“ svými zaměstnanci (benefity, vzdělávání, motivace…) i okolím (nábor zaměstnanců, obchodní partneři).
„Víme, že občas nevyužijeme ani plnění, které máme dohodnuté. Natož si s tím partnerstvím nějak pohrát, aby to bylo vidět a něco nám to přineslo.“ Tyto a obsahově podobné věty jsme slyšeli u více klientů.
Každý dělá, co může a umí. Kultura pořádá sbírky, podporuje uprchlíky u nás, zachraňuje hodnoty na Ukrajině. Můžeme jí v tom pomoci společně – vy financemi, my prací zadarmo.
Pokud hledáte recept na dlouhodobý sponzorský vztah, máme pro vás jeden tip. Česká filharmonie a Škoda Auto jsou spolu více než čtvrt století a vypadá to, že jim to klape čím dál tím víc.
„Za tu dobu co spolu mluvíme, mi v mailu přistály tři nabídky na sponzoring nějaké kultury“, ...
Letošní marketingové plánování může být oříšek bez ohledu na výši rozpočtu pro kulturní sponzoring.
Klienty a zaměstnance už asi máte vyřešené, ale jak jste na tom vy osobně? Nabízíme tipy na kulturní vánoční dárky, které stihnete pořídit ještě letos.
Máme přehled o tom, co se v kultuře děje. Za ta léta už víme, že nevíme všechno. Ale máme šuplík, který často otevíráme.
Dramox, Film Naživo, Brejlando. Tři projekty, které nás poslední dobou hodně zaujaly a které si zaslouží obdiv a podporu.
HTC Vive podporuje muzea po celém světě, vytváří prostor pro experiment a přitahuje mladé lidi ke kultuře.
Pojďme si v tom udělat pořádek. Než naše děti konečně začnou mít na školách povinnou a pořádnou finanční gramotnost, vysvětlujeme jim naši práci takto.