Targeta - kulturní sponzoring

Ke čtení

14 září, 2021
Plánování kulturního sponzoringu pro rok 2022

Letošní marketingové plánování může být oříšek bez ohledu na výši rozpočtu pro kulturní sponzoring.

Více
13 září, 2021
Povedený sponzoring #2

Pokud hledáte recept na dlouhodobý sponzorský vztah, máme pro vás jeden tip. Česká filharmonie a Škoda Auto jsou spolu více než čtvrt století a vypadá to, že jim to klape čím dál tím víc.

Více
17 června, 2021
Výzva pro autory a organizátory uměleckých projektů

Máme přehled o tom, co se v  kultuře děje. Za ta léta už víme, že nevíme všechno. Ale máme šuplík, který často otevíráme.   

Více
22 dubna, 2021
Prostor pro diváky

Dramox, Film Naživo, Brejlando. Tři projekty, které nás poslední dobou hodně zaujaly a které si zaslouží obdiv a podporu.

Více
22 dubna, 2021
Povedený sponzoring #1

HTC Vive podporuje muzea po celém světě, vytváří prostor pro experiment a přitahuje mladé lidi ke kultuře.

Více
19 dubna, 2021
Sponzor? Partner? Dárce? Mecenáš?

Pojďme si v tom udělat pořádek. Než naše děti konečně začnou mít na školách povinnou a pořádnou finanční gramotnost, vysvětlujeme jim naši práci takto.

Více
© All rights reserved 2021 Targeta