Mluvíme o sponzoringu, dárcích, kultuře, sebevědomí, fundraiserech, o logách a nafukovacích hradech.
Mluvíme o sponzoringu, dárcích, kultuře, sebevědomí, fundraiserech, o logách a nafukovacích hradech.
Jak získat pro kulturu finance z komerčního a soukromého sektoru? Téma, které bude s postupným snižováním příjmů z veřejných zdrojů nabývat významu. Článek o nových vzdělávacích kurzech a zkušenostech účastníků, kteří je již absolvovali.
Naše služba na míru pro zaměstnavatele, díky které budou vnímáni jako „kulturní firma“ svými zaměstnanci (benefity, vzdělávání, motivace…) i okolím (nábor zaměstnanců, obchodní partneři).
„Víme, že občas nevyužijeme ani plnění, které máme dohodnuté. Natož si s tím partnerstvím nějak pohrát, aby to bylo vidět a něco nám to přineslo.“ Tyto a obsahově podobné věty jsme slyšeli u více klientů.
Každý dělá, co může a umí. Kultura pořádá sbírky, podporuje uprchlíky u nás, zachraňuje hodnoty na Ukrajině. Můžeme jí v tom pomoci společně – vy financemi, my prací zadarmo.
Pokud hledáte recept na dlouhodobý sponzorský vztah, máme pro vás jeden tip. Česká filharmonie a Škoda Auto jsou spolu více než čtvrt století a vypadá to, že jim to klape čím dál tím víc.
„Za tu dobu co spolu mluvíme, mi v mailu přistály tři nabídky na sponzoring nějaké kultury“, ...
Letošní marketingové plánování může být oříšek bez ohledu na výši rozpočtu pro kulturní sponzoring.
Klienty a zaměstnance už asi máte vyřešené, ale jak jste na tom vy osobně? Nabízíme tipy na kulturní vánoční dárky, které stihnete pořídit ještě letos.
Máme přehled o tom, co se v kultuře děje. Za ta léta už víme, že nevíme všechno. Ale máme šuplík, který často otevíráme.
Dramox, Film Naživo, Brejlando. Tři projekty, které nás poslední dobou hodně zaujaly a které si zaslouží obdiv a podporu.
HTC Vive podporuje muzea po celém světě, vytváří prostor pro experiment a přitahuje mladé lidi ke kultuře.
Pojďme si v tom udělat pořádek. Než naše děti konečně začnou mít na školách povinnou a pořádnou finanční gramotnost, vysvětlujeme jim naši práci takto.