„Víme, že občas nevyužijeme ani plnění, které máme dohodnuté. Natož si s tím partnerstvím nějak pohrát, aby to bylo vidět a něco nám to přineslo.“ Tyto a obsahově podobné věty jsme slyšeli u více klientů.
Čas je nedostatková komodita hromady markeťáků. Kulturní sponzoring nebývá prioritou plnění marketingových plánů. Na straně kultury je málokdy v týmu někdo, kdo by se na full time věnoval sponzorům, připomínal jim plnění a chrlil kreativní možnosti.
Dejte to všechno dohromady a vyjde vám odpověď na klientský povzdech v úvodu.
My si na vás čas uděláme. Váš kulturní sponzoring je naší prioritou. Zajistíme, abyste využili plnění, které máte dohodnuté. Zamyslíme se nad tím, co by se mohlo udělat nad rámec smlouvy letošní, případně jak by mohlo vypadat její pokračování.
Výsledkem je nejen odškrtnutá, ale především efektivně využitá marketingová aktivita, která má přínos pro značku a kterou se markeťák může pochlubit.